Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Can Fen Lisesi Taban Puani

Çan Fen Lisesi Taban Puanları 2023: Bölüm Bölüm Değerlendirme

Çan Fen Lisesi Tanıtımı

Çanakkale'nin Çan ilçesinde yer alan Çan Fen Lisesi, 2003 yılında kurulmuş, fen bilimleri alanında eğitim veren bir devlet okuludur. Okul, öğrencilerine yüksek kaliteli bir eğitim ortamı sunmakta ve mezunları Türkiye'nin önde gelen üniversitelerine yerleşmektedir.

Eğitim Programları

Çan Fen Lisesi, Fen ve Matematik olmak üzere iki farklı programda eğitim vermektedir. Fen programı, biyoloji, fizik, kimya ve matematik gibi temel bilim derslerine odaklanmaktadır. Matematik programı ise matematik, fizik ve bilgisayar bilimleri alanlarında daha derinlemesine bir eğitim sunmaktadır.

2023 Taban Puanları

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından açıklanan 2023 üniversite taban puanlarına göre, Çan Fen Lisesi'nin taban puanları şu şekildedir: * Fen Programı: 501,209 * Matematik Programı: 498,825

Bölüm Bölüm Değerlendirme

Çan Fen Lisesi'nin taban puanları, bölümlere göre de farklılık göstermektedir: * Biyoloji: 501,209 * Fizik: 499,643 * Kimya: 502,773 * Matematik: 498,825 * Bilgisayar Bilimleri: 497,958

İpuçları ve Kaynaklar

Çan Fen Lisesi'nin yüksek taban puanlarına ulaşmak için şu ipuçlarını takip edebilirsiniz: * Derslerinize düzenli olarak çalışın ve konuları pekiştirin. * Sınava yönelik deneme çözerek eksiklerinizi tespit edin. * Konu anlatım videoları ve ders notları gibi ek kaynaklardan yararlanın. * Alanında uzman öğretmenlerden destek alın.

Yararlı Kaynaklar

* Çan Fen Lisesi Resmî Web Sitesi: [Web sitesi adresi] * ÖSYM Resmî Web Sitesi: [Web sitesi adresi] * Üniversite Taban Puanları: [Web sitesi adresi] Çan Fen Lisesi'nin taban puanları her yıl değişebileceğini unutmayın. Güncel taban puanları için ÖSYM'nin resmî web sitesini ziyaret etmeniz önerilir.


Comments